Yesterday.

Igårkväll var vi som sagt på Little Persia för att ha lite hejdå fest för Frida. Det var jätte mysigt! Jag var nykter tillsammans med Jens (han hade bilen).. bra för min ekonomi känner jag ;) Jag har gjort av med för mycket pengar denna månad. Det blir det ändring på! Vi drog oss hem runt halv 1 eller vad nu klockan var. 12 kanske. Och jag fick skjuts av världens bästa Jens hem, guld värt!! Kan inte ens beskriva hur skönt det var att inte åka kommunalt hem, speciellt vid den tiden. Så tack jens!!! (igen)
Kändes skumt att inte åka med Jens hem, som jag alltid brukar typ. Haha. Väl hemma spelade jag lite (ofcourse).. sen däckade jag i sängen och sov som en stock till ca 12 idag. Så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0