Natten.

Shit. I natt har jag sovit så himla dåligt. Somnade inte förens runt två tror jag (gick och la mig 11.30 ungefär).. okej, jag kollade aldrig på klockan om den va 2.. för jag hade fått panik då när det är så lite timmar kvar tills jag ska gå upp. Kanske är jätte många timmar för er men jag måste sova myyycket för att orka saker XD speciellt gå på jävla begravning. Sen så knarrade och knakade min byrå brevid sängen och då började jag inbilla mig att det var spöken (vi har aldrig haft spöken innan så varför ska vi ha det nu liksom).. den har knarrat lite de senaste månaderna men nu är det värre. Nu låter det skit högt ibland. Kan vakna av en duns liksom. Så jag började inbilla mig att jag hörde massa annat i mitt rum också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0