Tuesday.

Jävlar vad jag har sovit bra i natt. Och det var himla välbehövligt. Jag satt och pratade med Calle (gammal skolkamrat som jag pratade om förra veckan eller vad det var).. hahaha, han är så rolig! Iaf.. det blev lite sent om man säger så. Med tanke på att jag gick upp 7.15 igår (eftersom jag jobbade natt) så jag var lagom trött när jag la mig inatt kan jag säga. Idag ska jag städa mitt rum (sitter just nu och nyser av allt damm, GROSS) så det ska bort!! Sen ska jag även följa med mamma till doktorn, hon blir aldrig frisk stackarn. Och jag ska passa på att köpa sushi när jag ändå är i vällingby. Det var längesen... muuums. Ska bli så gott! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0