Thursday 20/1.

Hej alla fina! Idag har jag jobbat till 15 och dagen gick riktigt fort. Hade det toppen på jobbet idag :) Väl hemma har jag badat, fixat lite på mitt rum, bakat sockerkaka samt lagat mat. Nu lyssnar jag på arabiskt och målar naglarna :)
Jag känner att jag aldrig fotar längre, och det är as synd för jag älskar ju det. Ska skaffa filmrullar snarast till min analoga. Och köra på med systemisen. Bloggen blir så himla mycket roligare med bilder. Speciellt med bilder man tagit själv, tycker jag. Men men.
Imorgon ska jag spendera dagen med Jens, eller kvällen kanske man ska säga. Vi ska ha lite filmmys här hemma hos mig. Och på lördag blir det råcksta krog igen! Blev fett sugen nu igen så jag gjorde ett litet event på facebook för att samla ihop de som vill :)
Nåväl, vi hörs! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0