Shorts och lägenhet.


Om jag hade annan kroppsform, typ smala långa ben så skulle jag ha shorts typ på mig jämt! Tycker det är himlans fint. Prickiga skulle jag också ha! Men älskar de vita från Chloé, me kanten där nere på dem. Så fint. Jag pratade md Jens om detta men han sa att jag visst skulle kunna ha shorts, kanske inte just sånna korta som på bilderna men. Så han ska sy ett par till mig. Vi får se om jag ändrar uppfattning då kanske! hehe.
Pratade med Jens i telefon förövrigt igår, det var så roligt. Vi skrattade a lot som alltid. Jag berättade lite om lägenheten på hagagatan som jag har en liten chans på, och Jens hoppas jätte mycket att jag ska få den (jag med självklart).. det roliga är att lägenheten ligger EXAKT mittemot hans skola. hahaha. Så Jens kommer bo hos mig litegrann om jag får den. Och komma över och äta lunch de dagarna jag inte jobbar. Det skulle vara så roligt, men en konstig feeling på samma gång. Nu kan jag ju säkert bara drömma om den lägenheten, men vi får hoppas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0