OMG.

Jag drömde att jag fick barn med Jens inatt, hahahaahahahaha! En son, och han såg ut som Jens när han var liten.. men samtidigt lite annorlunda. Men det e fan den gulligaste ungen jag har "sett".. och jag låg och tänkte mitt i natten att "fan, det här måste jag blogga om"... men nu låter det bara töntigt och helt cp.
Men jag tog hand om ungen och allt och det var så mysigt (jag älskar ju barn, OFTAST).. Men det jobbiga va att när Jens skulle komma över och titta på ungen för första gången (I guess. Ungen va iofs typ två år då men XD) så sitter vi i Dennis hus i Rimbo. Och helt plötsligt är ungen Charlie..(min katt) hahahahaha. Så vi sitter och kelar med Charlie istället. Då blev jag ledsen typ och vaknade...
Drömde massa andra sjuka drömmar inatt också, men de ska vi nog inte gå in på....

Kommentarer
Postat av: Jens

Hahahahaahahaahahahahahaahahaahahahaahahahaahaha!!!!

2011-01-09 @ 12:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0