Oj.

Todellooo! Shit, har inte vart inte på bloggen ett skit idag typ. Jag träffade iaf Ylva över en lunch. Vi käka sushi, mmmmh :) lilla Ylva. Har saknat henne så mycket! Sen när jag kom hem pratade jag med Jens i telefon ett slag och han stackarn har ont i sin fot :( nuttteee! haha... sen har jag spelat sims resten av kvällen. Köpte ju Sims kvällsnöjen idag och nu är jag fast. TACK! Och bara för det ska jag jobba imorgon! Jag vill speeela :( hahahaah. Nej men fan, måste komma ut lite ju. Inte bli en tonårspojke som sitter och spelar varje dag, med fettigt hår och finnar! Nu kan jag ju inte bli en pojke men jajaajaj. svammel svammel. Börjar bli trött känner jag. Konstigt nog. Har vänt på dygnet de senaste dagarna och inte somnat förens 2-3. Natten till igår så satt jag inne på msn till sent på natten och pratade med folk (för ovanlighetensskull, är aldrig inne där längre typ).. och det roligaste var att en gammal snubbe from the past började snacka med mig, helt sådär ba. Skit kul! hahahaha.
Ohwell, dags att borsta gaddarna! Så får vi se hur dags jag sliter mig härifrån, ehehehe. Inte senare än 12 iaf hoppas jag. Annars kommer jag inte upp imorgon!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0