Oh.

Hej hej hej! Äntligen en lugn stund. Okej, där ljög jag. Det har jag haft de senaste två timmarna. Men i alla fall. Har inte orkat skriva något här. Idag hängde jag med Farah på Universitetet. Det var naiz, fick träffa några i hennes arabiska klass. Skit trevliga brudar! Farah lärde mig lite mer arabiska idag, så skoj. Haha. Vi satt där i några timmar och flummade. Egentligen skulle jag ha stannat till 17 då Farahs as snygga (!!!!!) klasskamrat skulle komma, men jag orkade inte. Hahahaha. Kanske lika bra för då vet man inte vad som hade hänt! Nä, ev ska jag förbi där imorgon med.. var så sjukt kul idag och jag har ändå inget för mig på de dagarna jag är hemma så.
Det var så sjukt idag, påvägen hem fick jag jätte lyckorus och satt och flina för mig själv. Var i så konstiga och glada tankar så jag gick av vid fel hållplats! hahahaah, herregud. Men det behövde jag efter förra veckan kan jag säga.
Min tv kväll är förstörd ikväll, med tanke på att det är handboll. Så jag ska roa mig med té, choklad och nya Sofis mode. Mys <3 Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0