Nyår!

Nu tänkte jag berätta lite om nyår! Kvällen började hemma hos mig då Jens kom över på middag. De bjöds på gratinerad hummer till förrätt och oxfilé + potatisgratäng till varmrätt. Mums! Efter middagen fixade jag och Jens iordning oss och åkte på fest hemma hos världens bästa Johanna!


Johanna i egen hög person! Jag orkade inte ta med mig system kameran så bilderna blev väl sådär.

Hej Jens!

Andreas var med!

Hahahaha Ida!

Efter tolvslaget då Jens poppat champagnen! Jag och Jens kom fram till att vi har känt varandra i sex år, ja.. i höst blir det 6 år i alla fall.

Nathalie var med också. Även om hon knappt syns här!

Smäxy ;)

Hahahaha Andreas blev attackerad av en sorts mysterisk blå man... hmmm


Hahaa ser inte ut som Jens!

candyyyy!

Denna bild får avsluta kvällen!

Det var jätte roligt att äntligen få se hur Johanna bor och det var super kul på partyt :) vissa omogna människor var där men jag försökte skita i det så gott jag kunde och det lyckades jag med! Jag och Jens misslyckades lite med våran plan "hur vi skulle fira in det nya året"... hahahaha.. Men det kan vi alltid ta igen snart. Då året fortfarande e nytt liksom ;) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0