Monday.

Godmorgon! Herregud vilket fint väder det är ute idag. Jag och mamma ska åka på en liten utflykt. Vi ska bla åka till tygaffären i sundbyberg och se om de har något fint där. Ikväll ska vi laga vegetarisk lasagne (receptet hittade jag på Petras blogg, och det ser så himla gott ut).. så det ska vi prova! Ikväll är det min favorit tv kväll. Jag ska även se på stylisterna på kanal 5:s hemsida, ett måste ju!
Prata med Calle ska jag också göra. Fast det gör vi ju varje dag, herregud... så det kan bli. Vi skiljs åt i högstadiet och pratar inte på 5 år, vi bor mindre än en halvtimma ifrån varandra och har aldrig stött på varandra. Nu pratar vi varje dag, och har så himla himla mycket gemensamt. Det är ganska sjukt tycker jag.
Ohwell, nu ska jag föna håret och klä på mig. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0