Juste.

Jag glömde att berätta. Jag filmade mitt personliga brev till Topshop idag! Och jag klarade det på ca 4:e tagningen. Kan va för att jag tog 40 tagningar sist och att texten satte sig som en smäck på huvudet i mig. Men i alla fall, jag ändrade lite grejer så filmen blev lite kortare (och mer intressant). Sen laddade jag upp den på den där hemsidan, samt fixade mitt cv där, och laddade upp en bild. Sen klickade jag på "sök jobb" och jävlar, vad det pirrade. Men nu är det i alla fall gjort.
Och jag sitter och tänker, fan.. det kanske inte var så perfekt ändå? det är ca 200 människor som sökt. Vad är oddsen att de tar just mig? (iofs söker de ju inte bara en personal, utan flera) men ändå. Om jag blir en av den så ska jag fira som FAN!!!
Förövrigt så har jag ringt banken idag och de ska ringa upp och säga en tid då jag, mamma och dennis kan gå dit på möte. Och disskutera huruvida Dennis kan gå i borgen för mig eller inte. Önska mig lycka till på allting nu då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0