Hjälp thänks!


Jag är himla sugen på den här frisyren just nu. Konstigt nog har jag sett två tjejer med sån frisyr (båda svarthåriga, och jag såg båda två när jag var med Jens har jag för mig).. det kanske var samma person när jag tänker efter? aja.. ena såg ut som en peruk iaf. Men vi konstaterade att det nog inte var det ändå. Färgen är jag jävligt sugen på med (som ni vet) men mitt hår skulle gå av om jag blekte det så mycket på samma gång. Så mer slingor får det bli när jag går till frisören nästa gång. Men lugg eller inte? Jag funderar lite på mer 50-tals lugg också.. typ såhär:

fast tror nog inte det skulle passa mig.
Och samtidigt kan jag inte ha mitt hår såhär i sånna fall, som jag gillar:

Åh, det är grymt svårt. HJÄLP TACK!!
Jag är ändå så missnöjd med mitt hår just nu (klippningen alltså) så det känns som om att det inte kan bli mer fult än såhär.


Kommentarer
Postat av: Aina

Fundera ett tag! Varför är du så missnöjd med håret nu?

2011-01-14 @ 18:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0