Dör.

Jag har ju velat flyttat hemmifrån hur länge som helst nu. Och inte förens idag sa mamma "Men sök på internet på folk som vill byta sin lägenhet mot en annan" och så.. jag ba, wtf..finns det sånt?! och, varför i helvete har du inte sagt det tidigare?!?!?!? hahaha. Mamma kan alltså tänka sig att flytta hon med. Alltså ska vi byta våran lägenhet mot typ två 2:or, eller en 2:a och en 1:a. Jävlar vad napp man får då! Jag fick det på en gång så fort jag varit inne typ i tio minuter. Det bästa nappet jag fick var nog ändå en 1:a i Östermalm och en 2:a i Solna. Mamma vill ju inte bo i en 1:a så hon får ta solna lägenheten. Haha, nä men seriöst. Dessa människor anmälde alltså intresse på våran lägenhet. Och då tänkte jag såklart att det är lite dyrare på Östermalm. Och det var det också, 5000 för en 1:a på typ 35 kvm men hallå, titta hur den ser ut:




Öppen spis, höga fönster!! Enda nackdelen e att den inte har badkar (älskar att bada, speciellt på vintern), att den e lite liten. Helst av allt vill jag ha en 2:a. + att den e lite dyr självklart. Men drömma kan man ju alltid. Och jag kommer leta för fullt iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0