DÖR.

Hej hej bloggish. Kvällen på råcksta igår var AS rolig. Det blev dock lite för mycket av det goda så idag mår man som man förtjänar. Har inte varit såhär bakis på väldigt länge alltså. Men jag tog en alvedon och åt lite så blev det bättre. Jag och pappa åkte in till stan och träffade min kusin Paul. Det är sjukt vilken stor släkt jag har egentligen, fastän jag säger att jag inte har det. Har sjukt mycket släkt på pappas sida, vet inte ens namnet på alla! Aja. Jag överlevde mötet med Paul och hans tjej. Vi fikade i gallerian och pratade länge. Jag drack bara juice men sen blev jag så jävla hungrig, jag höll på att dö seriöst. Så jag köpte med mig sushi hem <3 SUSHI HAR ALDRIG VARIT SÅ GOTT SOM IDAG. Jag åt 10 bitar men sen ville jag ha ännu mer :( Ohwell. Nu ska jag trycka i mig skräp i form av chips (YUMMIE) och titta på film. Puss

hehehehe, en bild från igårkväll innan vi drog ut. Ylva kom inte till mig inanna men Aina gjorde istället. Så vi groggade lite hemma hos mig.

Kommentarer
Postat av: Aina

Haha vafän var jag ett andrahandsval?

2011-01-23 @ 23:04:06
URL: http://gattaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0