Dag 26: Mina rädslor.

Glömde skriva om detta igår. Vad är jag rädd för? 1. KACKERLACKOR. 2. SPINDLAR. Det måte typ ta första plats. Förut var det spindlar bara men nu har jag sett en riktig kackerlacka och det går fan om spindlar och tar första platsen. Tror jag. Jag kan inte ens se en kackerlacka på bild utan att skrika. En spindel går ändå lite. Jag är inte säker men jag tror mest att det är de små spindlarna som skrämmer mig konstigt nog, sånna där äckliga man har hemma. Inte de stora håriga liksom. Men vem vet, jag har aldrig stött på en sån. Jag kanske skiter ner mig om jag träffar än!
Andra rädslor jag har, jag är höjdrädd som fan. Ett under att jag kunde åka London eye! Och stå på balkonger högt upp hos mina kompisar. Men det kanske börjar bli bättre helt enkelt.
Andra rädslor kan jag inte komma på just nu, men det finns säkert fler.
Det skulle väl vara rädsla för om några av mina nära och kära skulle dö eller nåt, men usch.. så ska vi inte tänka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0