Dag 19: Detta ångrar jag.

Oj, den här var också svår. Eller kanske inte.
Jag ångrar mig angående en flamma jag hade en gång i tiden. Viktor. Att jag var så lättlurad, och att jag gick med på så mycket utan att fatta någonting. Hur kan man vara så blind egentligen? när man vet hur killar fungerar. Nej usch. Som jag har sagt enda sen dess, om jag ser honom ska jag spotta honom i ansiktet!!
Fast jag tror jag såg honom på tunnelbanan för några månader sen, jag var med jobbet då så jag kunde inte direkt springa och kolla om det var han. Men jag tror det, spya på honom alltså. Och på alla som ljuger, det är det värsta jag vet!!! JÄVLA LÖGNARE

Sen så ångrar jag också att jag inte bara sticker till London. Med lite fickpengar, går till svenska kyrkan och bara hoppas att allt ska lösa sig. Samt letar jobb dårå. Orka vara feg liksom, fega jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0