Dag 17: Mitt favoritminne.

Oj, jag har himla många favoritminnen men jag berättar om nyår 05-06 (?).. Jessicka var hemma hos mig. Och vi fick för oss att gå till ett berg här i Bromma. Vid Bromma kyrka. Nåväl, det gick väl bra att gå dit. Vi hade med oss lite häxblandning av någon sort, hahahaa. Men när vi gick hem sen så ser jag en kartong bit (där det har varit raketer i typ) och så tänkte jag för mig själv "Gå förbövelen inte på kartongbiten så du halkar"... vad tror ni jag gör?! just det jag sa att jag inte skulle göra. KLANT. Så först höll jag på att halka lite, men tänkte, puh.. jag klarade mig! Men nä, nästa steg och det var kört. Och som pricken över i:t, jag och Jessicka gick armkrok, så jag drar med mig henne ner. OCH, hon landar rakt på mitt vänstra ben. FY FAN. HAHAHAHA. Asså det var så jävla roligt, vi låg och garva i säkert tio minuter. Men det va lite svårare för mig för jag hade ju ont samtidigt, HEMSKT ont gjorde det. Så jag låg där och kved samtidigt som jag försökte skratta ååå, hahhaha. Helt sjukt. Jag hade ont i benet i flera veckor efter det, haha. Men det var så jävla roligt och måste sett så jävla roligt ut! Vi knäppte ett kort från det också men jag vetefan vart jag har det någonstans. SKIT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0