Dag 15: I mina drömmar.

Detta kan man ju tolka lite som man vill. Men jag väljer nog att berätta om mina drömmar i livet och inte om mina drömmar om nätterna ;) haha.
Vad drömmer jag om? 1. Jag drömmer om en lägenhet i London. En fin gammal, en tvåa eller något sådant. Gärna med högt tak och höga fönster. 2. Jag drömmer om ett jobb inom modebranschen på något vis, vad vet jag inte riktigt än själv. 3. Jag drömmer om pengar, jag önskar att jag var jävligt rik alltså. Och hade allt jag ville ha!! Kan låta töntigt. Men tänk själv hur skönt det skulle vara?! helt fantastiskt!
Vad drömmer jag om mer? Jo, den perfekta kroppen! Jag drömmer om att jag kan stoppa i mig exakt vad jag vill och ändå ha den perfekta slimmade kroppen! oh la la.
Mer om drömmar kan jag inte komma på just nu faktiskt. Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0