Dag 13: Den här veckan.

Jag antar att jag ska berätta vad som ska ske i veckan? Jag kan börja med att berätta om idag. Jag har hos doktorn, världens töntigaste samt roligaste doktor jag någonsin varit hos! Han tittade försiktigt på mitt födelsemärke och sa att det inte var någon fara alls med det, och att det var ganska djupt så det kommer bara bli ett fult stort ärr om jag tar bort det. Jag fick hålla mig hela tiden för att fnissa åt honom.
När jag var klar hos doktorn gick jag och mamma runt i affärer ett slag. Vi bevittnade två försök till snatteri, tog hand om en liten flicka som hade kommit bort från sin pappa. Hon grät och grät och vi hittade pappan tillslut. Som var sjukt otrevlig och inte ens tackade oss, idiot! På bussen hem kom det på ett psykfall (en kvinna på drygt 40 år som jag har sett flera gånger) hon satte sin påse med böcker brevid en karl på bussen och sa "jag ställer ner mina böcker här".. men då reste han på sig och sa artigt "Hoppa in och sätt dig du", då blev kärringen fly förbannad och skrek "Far åt helvete!!!!".. och flög igenom bussen längst bak. HAHAHAHA. Jag säger då de!

Åhwell. Vad händer i veckan? Imorgon ska jag städa mitt rum, och rensa min klädhäst som är full med kläder. Göra det lite snyggt liksom. På Onsdag ska jag träffa Ylva över en lunch, var så himla länge sen vi sågs!! Vad som händer mer på onsdag vet jag inte riktigt. På torsdag ska jag jobba as usual, och på fredag & lördag blir det att vara hemma själv för morsan och Dennis åker på kryssning. Så den som vill får gärna komma över och hålla mig sällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0