Dag 11: Mina syskon.

Jag har två halvsyskon på mammas sida. Helena och Tomas. Tomas är över 40 och fick barn när jag var två år, så jag blev faster i tidig ålder. Helena är 30 och fick barn januari 2008, världens sötaste pojke vid namn Oskar. Jag har inte haft någon speciell kontakt med mina syskon direkt, eftersom de bor ända uppe i Jokkmokk (mamma bodde där uppe innan med deras pappa, innan hon flyttade ner hit för att jobba). Men syrran var här och hälsade på mycket när jag var liten. Så henne har jag väl mest kontakt med. Ibland åker jag dit upp och bor hos henne (vilket var länge sen sist iofs men ändå).. hon kommer även hit på besök ibland och det är jätte mysigt! Eftersom vi nästan aldrig ses.
När jag var yngre önskade jag att jag hade ett hel syskon, eller flera. Som bodde med mig och mamma. Men när jag tänker efter så var det nog skönt att vara själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0