Catfight, beer and sex.

Eh, asså herregud. Är det enda jag har att säga om gårdagen. Jag och sanna satt hemma hos mig och grogga lite, åt jätte god middag och lyssnade på nostalgi musik. Sen blev vi helt plötsligt sugna på råcksta krog så vi försökte få med oss folk i sista sekunden. Det roliga var att typ mer folk kom då än när jag gjorde ett fint event för det på facebook sist! hahaah. Nejrå, men råcksta var fullt för första gången. Vi fick knappt plats. Det har blivit värsta innestället verkar det som.. lite off bara... hahaaha.
Grejen är att kvällen var hur trevlig som helst. Men när vi ska gå så blir det ett gigantiskt bråk utanför, GIGANTISKT! Och vi vill självklart se på vad som händer. Jag försöker filma men min kamera dör. Jag går iväg en bit, och ser att Madde (sannas polare) står och filmar hon med. Men helt plötsligt blir hon ATTACKERAD av en tjej, som skriker: "What the fuck are you filming??? are you gonna post it on youtube? huh huh?" och kastar Maddes kamera rakt i marken. Då JÄVLAR. Tänkte jag. Ingen behandlar nån sådär, idiot! Jag gick fram till henne lugnt och ba, vad är ditt problem typ? stick!! Men hon lyssnade självklart inte. Hon kallade madde för slut och grejer och jag ba, omg.. nu går det för långt. Jag hörde att hon och hennes gäng hade typ öststatsdialekt så jag frågade typ "Russia?" hahahahaha, hon ba "Rumänien".. lal la la.. och då va ju inte jag så smart iofs men jag ba "EVEN WORSE!!".. för jag var så jävla förbannad på idioten. Men då brann det för henne så hon började följa efter mig och mucka och ba "vadå even worse?? va va va?".. jag ba "eh fuck off" typ.. men hon lämnade mig inte ifred. Jag försökte ändå gå iväg från henne. Hon slog till mig i huvudet och jag ba OMG!!! nu jävlar är det krig. Så sa hon att hon skulle dra ut piercingen på mig och grejer och hotade mig med massa annat. Då visade jag mina kängor och sa att jag skulle sparka sönder henne med dem typ. hahahahahaah, asså adrenalinet! OMG. värsta kicken man fick. Hahahahaha. Jag lovar, jag ska inte bli en sån som slåss.
Aja.. när jag sa det där om kängorna så spottade hon mig i ansiktet den fittan, jag spottade tillbaka flera gånger och då drog hon mig i håret. Hahahahah vilken mes, kör på tjejfasoner!


Aja.. sen vare över typ, jag skulle egentligen klippt till henne men jag märkte att Andreas stod emellan oss. Just när jag ville klippa till henne som mest och faktiskt TÄNKTE göra det. Men då tänkte jag att det kanske var ett tecken på att jag skulle lugna ner mig typ.  Man vet ju inte vad som kunde hänt heller.
Herregud, vilken grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0