Återigen.

Inredningssnack. Detta är bara drömmar, fortfarande. Förut ville jag ha lite indiska stil i mitt vardagsrum, om ni fattar. Eller ja, lite orientaliskt. Med härliga färger och mycket ljus och sånt. Tycker det e så mysigt. Men nu är jag mer inne på lite mer såhär:


Om jag hittade en hermés bricka skulle jag bli överlycklig! Ebay kanske? hmm

Tänkte ha lite mer svartvitt tema dårå, med inslag av guld och silver på vissa grejer med :)

Hehehe mycket Olivia i bloggen.

Älskar soffan! Precis en sån jag vill ha. Ser så himla mjuk och skön ut. Nu kanske inte jag vill ha mitt vardagsrum riktigt modernt och grejer, jag gillar inte modernt så mycket. Fast det kanske blir skit modernt ändå, har ingen aning. Men ska försöka att inte få det så!
Köket:
Jag har ju alltid tjatat om ett 50-tals kök, med diner feeling. Men det kan jag säga redan nu, kommer jag aldrig ha råd med. Men drömma kan man ju alltid. Då skulle mitt kök se ut ungefär såhär:


Inramade pinuppor ska jag iaf ha i mitt kök!! Sen ska jag även göra en vägg nånstans med massa tavlor på kändisar jag gillar, Typ Audrey Hepburn, Twiggy.. Coco chanel och massa andra fina ladies, herrar med såklart :)
Köket ska i alla fall gå i ljusblått och rosa. Eller turkost och rosa jag har inte riktigt bestämt mig.
Sovrum:
Jag kan inte riktigt sätta finger på exakt den stilen jag vill ha i mitt sovrum. Men lite romantiskt/burleskt/gammaldags feeling. Glamour typ ;) Ska ha en fondvägg, i nån medaljongtapet. Nån guldaktig tror jag. Och resten av rummet ska nog vara i någon mörkare färg. Kanske någon härlig rosa ;) ska försöka att inte ta det eftersom jag kommer ha mycket rosa i köket .. haha.
Men typ lite såhär:





JAG VILL BARA FLYTTA NUUU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0