Ajaj.

Idag var jag ju hos tandläkaren. Det gick fin fint, kände inte av bedövningssprutan alls (tack vare bedövningen innan) .. det ilade en del när de borrade och framförallt när de rengjorde skiten! AJ. Men jag tänkte, har jag klarat att tatuera mig så klarar jag detta. Så det gick bra. Förutom att min tandläkare tjata på mig hela tiden att andas genom näsan istället för genom munnen, men asså.. hennes andedräkt var så jävla hemsk så jag höll på att avlida!!
Aja, när jag var klar handlade jag lite mat och skit och åkte hem.
Imorgon ska jag på pappas kompis begravning :( I täby kyrka kl 12. Fy. Men det försöker jag inte att tänka på nu. Puss

Kommentarer
Postat av: sanna

haha! hatar tanter med äcklig andedräkt. som hon där Mona från stallet. bläää :p

2011-01-12 @ 10:12:42
URL: http://boos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0