Herregud....

Asså! nu blir jag fan riktigt irriterad. En av våra grannar (hon bor i en port längre bort) har två tvillingar på ca 1 år + en dotter på 5. Hon ringer typ alltid på när hon ska till tvättstugan typ och behöver någon som passar barnen. Eftersom hon inte kan lämna dem själva hemma. 5 åringen är på dagis dårå, men de två små. Mamma har oftast varit snäll och hjälpt till eftersom det bara handlar om några minuter då hon ska springa ner. Men idag orkade inte mamma, för hon hade annat för sig. Så vi ignorerade henne bara. Men asså, kvinnan slutar aldrig att ringa på!! hon ringer och ringer, och tom öppnar brevlådan för att lyssna om vi är hemma eller inte :S
Nåväl, hon gick tillslut iväg. Men nu, ca 1,5 timma senare.. så är hon här igen och ringer på! Hon plingar och plingar, öppnar brevlådan och tom tar ner handtaget!! tänk om vi hade haft olåst då hade hon ju kommit in :S Idiot... så kan man inte göra.
Asså detta är världens trevligaste kvinna (men jag börjar tvivla va det egentligen är för person) .. och jag förstår att det är tufft att ha två tvillingar men asså, hon kan ju inte alltid ringa på hos grannar för att hon behöver hjälp. Det skulle hon tänkt på innan hon skaffade barn tycker jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0