HEJ.

Halloj! Idag var det tänkt att jag skulle gå ut och fota lite i det fina vädret. Jag har äntligen köpt svart vit film till min pentax. Men nä, inget blev det av det. Jag tog ett långt bad istället. Efter det rörde jag mig mot jobbet och nu är jag hemma igen :) Denna vecka händer det lite skojiga grejer, på fredag ska jag hänga i stan ett tag och på lördag ska jag hem till Jens för att fira hans födelsedag (som eg är på söndag).. glömde helt bort och fråga när jag ska befinna mig där men kom på det idag. Vi får se vad Jens säger, hoho ;) Ska bli spännande. Jag vet precis vad jag ska ge honom i present!!
Nu ska jag koka té och kanske ringa ett samtal. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0