Döda mig inte.

Jag känner på mig att ni kommer döda mig nu. OCH jag vet, jag är förbannat jobbig... jag förstår inte på mig själv heller. MEN.... jag har bytt blogg igen. JA, typ 10 gången nu. IGEN, som jag alltid skriver.
Jag tycker själv att det är jobbigt att jag aldrig är nöjd med något, det går några månader och sen tröttnar jag. Men så är väl livet.. eller något. Iaf om man heter Josefine Svensson.
Jag har dock funderat på det här ganska länge så jag kände att det var dags idag. Jag och Aina har suttit och spånat lite och nu har vi båda bytt adress till modette.se
Jag tänkte behålla mitt namn: Vivrecette. Så jag skrev in det men länken blev ganska konstig och inte riktigt som jag trodde. Men: http://admin.nextinfashion.se/vivrecette/ .. där har ni det. Och hoppas ni inte strejkar allt för länge för att ni blir trötta på mig. Ses där!! PUSSS <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

fin blogg, bloglovinbyte? :)

2011-11-22 @ 21:50:08
URL: http://ssmileyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0