Yesterday.



Älskar vita strumpbyxor, tycker det är så fint. Även om benen ser så jävla feta ut i det. Hahaha.
Gissa om jag har ont i fötterna idag? efter att ha dansat och trippat runt i mina puppor hela kvällen igår. Men det var så värt det! De är ju så snygga! Till och med Rabih spanade in dem ;) vi såg honom på perrongen på Brommaplan. Hahahaah!
As kul kväll igår fövörigt! Shit... galet blev det på slutet dock. En kille försökte dra med mig ner till dansgolvet precis när vi skulle gå, en annan försökte få med jessicka. Helt plötsligt kommer en tredje kille och tar mig på röven :S Cp!!! fan vad lack jag blev. Men skäll utav helvete fick han så.
Fan, det här måste vi göra om snart Jessyyyyy :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0