When you need your friends.

Än så länge har dagen varit ganska upp och ner. Jag gick och tränade själv (aina banga i sista sekund :O) men de gick bra iaf ofcourse. Började må lite illa mot slutet men det gick över sen. Pappa ringde när jag var påväg till friskis och sa att han låg på sjukhus hela dagen igår. Han hade smärtor i bröstet så han fick cykla på en sån där cykel så de kunde se hur hans hjärta fungerade. Men det var ingenting med hjärtat tydligen. Blev skit orolig eftersom han har Kol. Just när han sa "jag låg på sjukhus igår"..  jävlar va mitt hjärta slog.
Grejen var att han ringde igår på dagen men jag var på jobbet då och det är typ ingen mottagning där så jag tänkte att jag skulle ringa när jag kom hem sen. Men då glömde jag det. Stackars pappa :(

skit skit skit skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0