Pregnant.

Gud idag när jag satt på tuben mot fridhemsplan så var jag så jävla trött. Slummrade till emellanåt. Jag va så nära på att vända hemåt, redan på bussen mot Brommaplan men jag gav mig fan på det. Jag tvingar mig själv utav helvete bara. Det är så det ska gå till tror jag, i alla fall till en början. Sen blir man väl kanske piggare och tycker att träna e kul också. Jag har redan börjat tycka det är lite små kul. Inte super kul förstås. Det kommer jag nog aldrig tycka iofs. Men det sjukaste av allt var att mitt i passet, när jag kände mig som mest trött så ser jag en kvinna som e gravid kämpa på. Hade inte sett henne tidigare under passet, asså hon var säkert i 6:e månaden. Helvete vad hon kämpade. Och jag tänkte, om hon kan med den där magen så kan jag fan med!!!
Sen när jag tränade klart så blev jag piggare. Men trött också givetvis, men skönt trött liksom. I like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0