Måndag.

Godmorgon! Eller god dag. Jag funderar på att vara en latmask idag och skita i träningen. Jag mår helt PISS. Typ iaf. Min kropp gör så jävla ont (nej inte pga träningsverk) jag fryser all the time och i natt sov jag så jävla konstigt. Det går inte ens att förklara. Skum feeling bara. Så känner på mig att så fort jag går utanför dörren kommer jag drabbas av den hemska förkylningen som alla på jobbet har typ.
Fast samtidigt så vill jag inte vara latis när jag har kommit igång med träningen!! aja, väntar under dagen och ser.
Måste iofs utanför dörren.. måste till affären. Hahaha, men fan större chans att jag blir sjuk om jag tränar än om jag går till Ica I guess.

Så idag blir nog en film+mys dag. Önskar jag hade sällskap dock :( Morsan är iväg på kryssningen. Och dessutom vill jag ha manligt sällskap.... hahahhaah. Nåväl, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0