Lovely weekend.

Min helg har varit fantastisk! Jag blev medbjuden på Sannas spelning i fredags på båten men tacka tyvärr nej eftersom jag e skit pank typ (hade knappt råd med råcksta där vi va igår) men men. Så jag åkte hem till Jens och hade det supertrevligt (som alltid).. Och vi slog typ rekord på att vara vakna länge (eller vi har varit vakna längre men inte på väääldigt länge).. vi gick och la oss 5! hahahaa, men det var roligt. Sen i lördags åkte vi hem till mig för att käka middag + föra lite och efter det drog vi oss till Råcksta krog där vi mötte Aina och kurre och senare Matte! Aina, som typ va mest taggad drog halv 12 :O Jag, Matte och Jens satt chockade kvar till stägning. Utanför när vi ska gå hem kommenterar en snubbe typ (host, bög, host) om Jens och jag som alltid ska bry mig och sånt blev skit förbannad. Jag ville inte starta bråk nu men asså jag kunde inte vara tyst så jag skällde ut idioten. Minns inte så mkt vad jag eller han sa men jag sa typ "Varför inte bara hålla käften?!?!! varför inte bara hålla skiten för dig själv om du nu går runt och tror att nån är bög".. sen sa han typ "ojoj du får sätta koppel på din tjej" till jens, man ba, hallåååå! va han inte bög nyss?! hahahahaahaha idiot alltså. Åh, skulle så kunna ge honom en rak höger!
Aja, jag och Jens drog hem sen och tittade lite på tv och sedan somnade vi som stockar.
Idag vaknade jag upp lagom bakis men efter en värktablett+lite frulle så blev det bättre. Då kröp vi ner under täcket och såg på The shining. Som jag laddade ner fastän jag har den på dvd. Smart jossan smart. Jag kom på det nu lite sent sådär.

En bild på mig och Jens från igår (andra bilder kommer nog imorgon):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0