Lördag kväll.

Åh, gårdagen var så himla himla rolig! Jag mötte upp Jossan och Jessicka i Kista där vi käkade middag först och sen gick på bion. Vi såg Toy story 3 om jag inte sagt det.. och den var så jävla bra! och rolig :D hahaha.. rekomenderas skarpt ;) Efter det åkte vi hemåt till åkersberga. Det var så JÄVLA kallt ute. Speciellt i danderyd, men det är ju alltid så jävla kallt där. Och när vi skulle gå av bussen i åkersberga.. ska vi inte ens tala om!
Men men, vi kom hem oskadda till värmen i alla fall.
Idag så tittade vi på Lejonkungen. Åh, det var så himla länge sen jag såg den. Vilken underbar film <3 Love it!
Sen åkte jag hem runt halv 3 och då var våran tid tillsammans slut :( för denna gången dårå.
Och väl hemma har jag käkat middag och pratat med jens i telefon. Gud vad planer vi har!!! och DE SKA BLI AV. Åh jag längtar så himla mycket!!!! tell ya later ;)

Kommentarer
Postat av: Aina

Var den praaa?

2010-09-05 @ 19:48:06
URL: http://gattaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0