L.



Det jag och Jens mestadels pratade om i tele idag var att vi ska flytta till London. Det har vi planerat ett tag, även att vi skulle flytta till Paris ett slag också. Egentligen skulle vi flytta dit först men det verkar som om det blir London. Inte mig emot ;)
Nä men vi har kikat på lite lägenheter man kan hyra. Så vi ska väl försöka få tag på nån liten studio som vi kan bo i :D Sen måste man ju skaffa jobb på nåt vänster så man ska ha råd. Tur att jag har lite lite kontakter i London iaf, det här ska fan gå vägen!!! Den dagen vi flyttar.. jävlar. Jag kommer nog vara den lyckligaste personen på jorden!!!
Ja, vi ska självklart inte flytta för alltid. Utan testa i några månader lite ba. Men sen vet man ju alltid, eftersom London e mitt hjärta så kanske man stannar där ;) Men hjälp... läskigt på nåt sätt!
Aja, återstår att se. LÄNGTAR!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0