Jisses.

Jag är helt död, efter typ 10 timmars sömn :S.. Vi stod och köade till beyond retro igår i en och en halv timma (!) och precis när vi var framme vid dörren så släppte de inte in mer folk. "Vi måste följa reglerna" sa de.. och det va ändå en timma kvar tills de stängde. TACK!!! Ont i kroppen har jag som fan idag.
Vi mötte Frida och Ingrid som stod och hängde med oss i kön så vi drog med dem till Dovas (på sveavägen) sen och de tog en öl. Jag och jens va bara med och sen pallade vi inte mer (mest jag som hade gått upp halv 8) så vi drog oss hemåt. Planerade lite bio vi ska se, åh åh.. roligt!!
Nåväl. Idag ska jag till vällingby och rösta (!!!! :O), köpa present till Jessicka. Och leta efter en stor och skön halsduk, STOR alltså. Jag frös ihjäl igår = aldrig mer! Senare ska jag träna (kommer dö)
yeah yeah, hörs läjter guys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0