I <3 Fridays.

Helloooo kära bloggen!
Idag stod träning på schemat som vanligt. Och det gick bra, som vanligt! När jag kom hem chillade jag galet. Har käkat god middag och klev just nu upp från ett varmt varmt skumbad. Åh, älskar att bada!
Nu ska jag smörja in kroppen med massa god hudkräm! Eller god vet jag iofs inte om den är, har ju inte smakat ;) Men luktar gott gör den!

Ps. A ringde mig inatt.. men detta är knappt något jag minns. Jag svarade tydligen och låg och mumlade. Hahahahaha. Detta sker typ aldrig. Om jag sover och någon ringer mig brukar jag ändå vakna till även om jag är lite seg i början. Men jag har fan inget minne av detta.. lite creepy.



Såhär fint var det när jag kom hem från stan häromdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0