FY FAN!

En brud skrev på facebook "jag skäms över att SD verkar komma in i Riksdagen. PINSAMT SVERIGE!"
jag kan inte annat än att hålla me. Det är så jävla äckligt att jag spyr!
Fick förövrigt höra idag på fejsis "SD är inget "rasist parti"...hahahahaahhaa, bra koll du har då lilla gubben på skiten du röstar på! vad är det om INTE ett rasistparti?
visst, ibland är jag också lite rasistisk. jag kanske håller med mini mini grejer de står för. men NÄ!
äckligt är var det är. man får skämmas för sverige!
jag, jossan och jessicka disskuterade detta idag. stort ämne. Jag tycker dock inte att invandrare (självfallet) ska vara rasistiska mot oss osv. de som inte kan sköta sig utan bara e allmänt cp ska inte vara kvar här!
men ja... SD.. usch, har inga fler kommentarer om det.

Kommentarer
Postat av: Aina

Det är ju ingen annan som vågar röra invandrarpolitiken men jag tycker SD är alldeles för radikala. Men de har ju en ganska grov historia som parti.

2010-09-19 @ 21:53:50
URL: http://gattaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0