From the phone.



Sjukt fina ballerina skor på Topshop. Synd att det inte är säsong för det.

Gjorde brad (från rachel zoe, ja) i Sims.. hahaha. Blev rätt bra tycker jag!

Himlen var sjukt fin när jag åkte hem från Jessicka i söndags. Mycket finare en på bilden. Och det var liksom ett sjukt sken som lös. Oh la la

Jag och mamma kikade in i en butik som heter Hilma albertina som ligger vid bromma kyrka. Jätte fina inredningssaker har dem. Jag blir så sugen på att flytta hemmifrån och inreda, nu nu! Dessa lampor tyckte jag va så söta.. dock från barnavdelningen eller vad man ska säga. Men iaf! haha

hahahaha mamma glodde på tv och ropade på mig, då va det en kärring med skit roliga brillor!!! hahahaha. skit dålig bild, jag fota i farten me min mobil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0