:(

Najs dag på jobbet. Besök på astrid lindgrens barnsjukhus och sushi till lunch. Iofs var inte sjukhus besöket så trevligt. Det värsta jag vet är att se sjuka barn :( En liten kille på ca 8 år gick in i vår hiss. Han hade troligtvis cancer.. knappt något hår, bara tussigt och jätte uppsvälld :( Stackars barn! gjorde så jävla ont i hjärtat. Tänk vad man gnäller över småsaker ibland (även jag själv).. man ska fan tänka på att det finns folk som har det tusen gånger värre! Jag tycker inte att någon människa någonsin ska få bli sådär sjuk, men speciellt inte barn.. det är bara så jävla fel. Usch, vad ont det gör!
När han gick där framför mig så tänkte jag faktiskt: "Shit, den där pojken kanske inte ens lever om en vecka"... man vet ju aldrig? hur illa det kan ha varit.....

Nej fy, nu vill jag tänka på annat. Ska ut och fota en sväng! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0