Burr.

Shit! Vad kallt det är. Jag fryser och huttrar. Inomhus liksom. Kan iofs vara för att morsan hade balkongdörren öppen hur länge som helst. Fan, jag vill bara springa till närmaste H&M och massa andra affärer och köpa massa mysiga stickade tröjor och andra tjocktröjor. Tjocka strumpbyxor i fina färger och leggings. Jag vill ha en mysig höst ingen usch höst där man går och fryser hela tiden! Jag har kommit på att jag knappt har några tjocktröjor (snygga alltså).. iofs, det är väl kanske inte så jätte konstigt. Det har ju precis varit sommar. Jag visste att jag skulle handla höstkläder redan i sommras, man ska vara ute i god tid. Nu ekar ju nästan kontot efter semestern. Helvete. Blir till å frysa en månad ut...
Fast iofs har jag min nya älsklingströja. YES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0