Yay.

Jaha, då har man varit och gaddat sig igen då! :) nu dröjer det nog ett tag innan jag gör det igen (fast så säger jag alltid).. men aj aj fy fan säger jag bara! Men nu är det över. Jens och jag drog aldrig till I blame coco's release fest, de skrev på eventet att det är så många som har attendat och att de bara kan släppa in drygt 200 pers. Och jag och Jens har ju aldrig tur när det gäller sånt där så vi tog en myskväll hemma istället med vin, godis och chips :D Lika trevligt det med! :)



Älskar den!! Men såg sen (eller jens upptäckte det) att ena benet blev smalare :O Jens hade nämligen gjort två sträck när han ritade bilden, så hon följde fel sträck eller vad man ska säga. Hoppas det går att fixa!! AAH. Sen ska jag färga gylfen i samma färg som byxorna, gjorde fel val.. och ciggen ska också bli vit. Men det kan man ju alltid fixa ;)

Tatuering nr 2 då..:



<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0