Tuesday.

Idag var jag först på ungdomsmottagningen. Fick träffa en annan barnmorska, hon var så jävla skön! Henne ska jag gå till varje gång. Sen så var jag hos doktorn och tog blodprov. Hade väldig ångest innan efter allt som hände på cypern när jag blev sjuk och de stack mig bokstavligen överallt så jag såg alldeles misshandlad ut sen. Men idag gick det bra, hon var bara tvungen att sticka mig en gång. Och smärtan jag mindes från cypern var ju inte alls densamma. Nu gjorde det inte ens ont. Men som sagt, på cypern stack de ju mig överallt och flera gånger på samma ställe.. inte undra på att man hade skit ont.
Efter besöket hos doktorn unnade jag mig lite shopping.. höhö. En klänning från H&M och ett stort halsband. Älskar stora halsband! Bild kommer ev senare. Ska laga middag nu och sen blir det jobb till kl 8. Hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0