Monday.

Tjabba tjena hallå (vi säger så)... hahaha, va tvungen. Jag har kommit hem från jobbet nu, eller för ca en timme sen för att vara exakt. Fick ett samtal från ungdomsmottagningen idag och de sa att barnmorskan jag skulle träffa idag är sjuk, suprise?! INTE direkt. Fan vad sur jag blev. Det är alltid så på ungdomsmottagningen (iaf den i vällingby).. skit. Men jag fick en ny tid imorgon igen. Trodde det skulle ta typ en månad... så det e chill.
Lika bra kanske för idag ska jag även till arbetsförnedringen så om jag hade gått både dit och till Um hade jag nog dött på kuppen. Fasiken alltså.
Nu ska jag titta klart på This is England som jag började med igår, älskar den filmen!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0