Igår.

Oj, här var det tomt. Som alltid typ. Ehehe. Jag har mest slöat hela dagen idag. Lite små bakis men ingen fara. Har tittat på tv och suttit framför den här dumburken med. Kvällen hos Sanna igår var jätte rolig! Har inte haft så roligt på länge (fast så säger jag alltid iofs).. men allvarligt, det var sjukt kul! Speciellt när Sanna satte på Ramones och alla börja dansa. Shit... kanske e därför jag inte gillar att gå ut å dansa för de spelar bara jävla skit musik. Men med lite alkohol i kroppen och RAMONES så kan inget gå fel!! jävlar, skoj skoj.
Gick hem sisådär halv 2 och somnade typ på momangen när jag kom hem.


Här var det lite lugnare dårå. ehehe. Fler bilder finns på fejsis och bilddagboken. Orkar inte lägga upp fler här ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0