Hey.

Ikväll har jag bakat äppelpaj och tittat på Sweeney Todd (det var hundra år sen jag såg den sist).. så bra! Jag fattar inte hur jag kunde smälla i mig äppelpaj dock efter buffén på bästa asiatiska restaurangen ever. Men men, har kommit fram till att jag inte ska äta mat på jävligt länge i alla fall!!! spyr.
Fan har varit jävligt dålig på att ta kort på senaste också, min kamera är urladdad och jag har helt enkelt varit för lat för att sätta batteriet på laddning. Hade med mig pentax kameran idag till stan så fotade lite med den, men det är hälften av rullen kvar och jag vill inte bara ta kort på skit... spar rullen till halloween sen :)
Jaja, ni får två fina kort från när jag och Jens var och fotade i bokskogen hos honom:



seziiiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0