Hemskt.

Idag lunchade jag och aina som sagt på dovas (hos pappa yeah).. först mådde jag ganska dåligt för jag mötte pappas polare som fått cancer. Jag var tidig så jag gick in själv till dovas och så ser jag en man som säger hej till mig. Jag tänker "gud vad jag känner igen honom" och svarar hej tillbaka. Sen kom jag på att det var Kurre, pappas polare. Helvete vad han har förändrats! Han var så himla uppsvullen (som man blir av kortison) och asså.. ja det var helt sjukt bara. Så jävla obehagligt.
Aina kom sen så då blev det lite bättre. Vi käkade och sen drog vi till stan och köpte grejer till Halloween. Vi gick till beyond retro också och jävlar vad snygga pälsar de hade där!! de kliade massor i fingrarna.


Bilden tog jag igår när jag och mamma fikade. Mums

Skit snygg jacka från Weekday. DOG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0