Hallå!

Hej hopp! jösses vad jag är slut. Jag vet inte riktigt varför men. Kom hem från Jens för ca en timma sen. Åkte ju dit igår :) Vi var ute i bokskogen där Jens bor och fotade, det va kuuul! Men kallt! hahaha. Men det var as skönt att komma in till värmen sen. Alltid så mysigt hos jens! :) Blev erbjuden att stanna ännu en natt idag innan jag åkte hem och jag ville så himla gärna... men måste ju jobba imorgon. Åh! Aja, kommer fler gånger :) Vi har alltid så kul ihop bara. Aldrig tråkigt!
Lite små bilder:


blev rätt scary sminkning ändå! Jens e bra på sina grejer ;)




Mys middag! Shit när jag gick till bussen i kylan (och satt på bussen) så ville jag bara springa tillbaka! hahahaa. AH! Tack Jens för allt, vi har haft så trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0