Friday.

Woooh, full rulle hela dagen! jag gick upp kl 9, åt frulle, for till vällingby en snabbis. Och sen direkt in till stan för att köpa knappar som jens ska klä. Sen hem till Jens, var ändå inte hemma där förens kl 14. Paniiiik litegrann. Hjälpte honom mini mini med att nåla och klippa ut delar till klänningen (typ allt jag kan när det gäller "syande").. Jens overlock maskin va lite kajko ett tag så Jens försökte fixa den.. tog typ en timma. Och sen var kl typ sju och jag var tvungen att bege mig hem (för att komma hem någon gång i år).. jag hann inte ens vänta lite och prova klänningen. Men men, vi hoppas att jag kommer i den! Va mys att vara hos Jens, även om det blev en väldigt snabb visit. Men vi ses ju imorgon igen :)
Ikväll var tanken att jag skulle duscha, måla naglarna, plocka löv utifrån.. men jag har bara lyckats med att måla naglarna. Jag orkar verkligen inte duscha just nu. Är helt slut. Det får bli det första jag gör imorgon bitti istället.
Samt plocka löv och det. Men men, hoppas alla har en trevlig fredagskväll. Jag längtar sjukt mycket tills imorn!!!!


En gammal bild från inspo-mappen.

Kommentarer
Postat av: Runa

Var gärna med i veckans blogg på min blogg ;)

2010-11-01 @ 14:17:57
URL: http://runizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0