För alltid <3


Har en mapp på datorn med bilder på bara mig och Jens. Likaså mig och Jessicka. Haha. Det är alltid lika roligt att gå in och se vad man har haft för sig under åren som gått! Här var det pizza och öl en kväll hos Jens. Det  var den gången jag somnade på hans rumpa.... hahahaha. Jag som älskar rumpor tyckte nog det va super mysigt! XD


Oj så man såg ut va.


hahahaha!


Min och Jessickas mapp e såklart på gamla datorn. E så jävla seg med att överföra bilder därifrån. Så här kommer en ny bild istället!

Det jag vill komma till är att jag älskar er så jävla mycket!!! finns inga finare vänner än ni. Det är helt sjukt.. jag kan säga det om och om igen.. och jag KOMMER säga det om och om igen! Jag älskar er så himla mycket. Fan., nu kommer jag börja gråta också.... hahaha.. <3<3<3<3<3<3 kärlek till er!


Kommentarer
Postat av: Jessicka

Du är så söt gumman :) Vet inte vad jag skulle göra utan dig! :) Älskar dig med så jävla mycket att jag själv inte ens fattar hur mkt! flöhr power 4-ever <3<3<3

2010-10-14 @ 20:20:49
URL: http://denvitablomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0