FITTOR!

FAAAN vad jag blir trött på piss arbetsförmedlingen!! Jag var där och anmälde mig till ALFA kassan, eftersom jag inte jobbar så mycket. Ja, skit bra med det wohooo. Sen så hade jag visst möte i måndags med min handläggare kom jag på den veckan (samma dag som jag och pappa var på arbetsFÖRNEDRINGEN) dvs typ 2 veckor sen. Jag mailar min handläggare samma kväll och säger att jag har fått förhinder för att jag ska på kurs den dagen, och undrar om jag kan få en ny tid. Inget svar. Aja tänker jag.. ska ändå dit snart igen. Och de säger ju att om man råkar få förhinder (om man får extra jobb tex så är det ju klart att man ska jobba) och då är det bara att maila eller att ringa och säga att man inte kan komma. MEN: ändå får jag hem ett jävla papper idag från idioterna där de säger att de har tagit bort mig från jävla alfa kassan! Orsak: du kom inte till bokat handlingsplansmöte. MEN JAG MAILADE JU FÖR FAN OCH SA ATT JAG FÅTT FÖRHINDER!!!!!!!! för två veckor sen tom. Jävla idioter!! nä nu måste jag gå tillbaka dit och skälla på dem och ÅTERIGEN anmäla mig till den där jävla alfa kassan. Fan vad trött jag blir. Usch är så jävla irriterad just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0