Finally.

HEMMA!!!! så jävla skönt!!!
När bloggade jag senast typ? haha. Just det.. torsdag morgon om jag minns rätt. Jag jobbade hela dagen i torsdags, kom hem vid 19, bytte om snabbt som fan och åkte sedan mot täby och till överaskningsfesten hos Laura som jens fixat. Det var jätte mysigt! Åkte sedan hem till Jens.. och hahahahaha är det enda jag kan beskriva natten med! Asså jag skrattade så jag grät typ. Så roligt hade vi!
I fredags vaknade jag lite tidigare än jens, men han låg och sussa så sött.. Jag kände paniken för jag skulle snart åka vidare till jobbet så jag väckte honom. Hatar att väcka folk!! vet inte varför. haha.. Nåväl, hade knappt någon matlust men fick i mig lite bröd innan jag drog till bussen. Jobbade från kl 15 till kl 18 idag.. PUH säger jag bara. Såå skönt att vara hemma. Imorgon blir det jobb igen men med en natt hemma emellan så känns det jätte bra :)
Bjuder på en liten ego bild från i torsdags:


Invigde klänningen från H&M. Älskar den! fast den tappar paljetter hela tiden :( hehe
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0